HTML

Lilu Varsóban Erasmus 2008/2009

Volt egyszer egy lány...elhatározta,hogy nekivág a nagy világnak. Útja Varsóba vezetett... Mert hát "Lengyel, magyar két jó barát, együtt harcol, s issza borát."

Friss topikok

Linkblog

2008.10.07. 21:32 varsói fűszeres lány

Sobieski, my friend...but just one of them :D

Szombat este hivataloss voltam egy lengyel házi buliba. Persze Jarekékkal. Elánál volt, (szintén ott volt Mallorcán) persze a szokásos már-már "túlzásba vitt vendégszeretet" Ela-módra :), vagy minek hívjam, nem is tudom :) Sör, bor(itt ez ritka számba megy!), vodka, süti, gyümölcs, saláta vagy 3 féle, szendvicsek, torta... 25 ember volt kb bezsúfolva egy szobába. Pontosabban én és 25 másik lengyel :D Az első órában csak pislogtam és próbáltam lekövetni az emberek nonverbális kommunikációját, és felállítani különböző teóriákat a lengyel nyelvről, emberekről. No, meg orosz-lengyel-angol mixben kommunikálni! Lol. Aztán előkerült a vodka (végre!;) és egyből megtanultak a kedves buci-fejűek angolul, én meg persze lengyelül! :D És azt hiszem megtaláltam a szocializáció leggyorsabb módját: vodkát sörrel, és egyből megdícsérnek, hogy nem is nézel ki magyarnak! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://erasmus-in-the-big-w.blog.hu/api/trackback/id/tr48701962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása