HTML

Lilu Varsóban Erasmus 2008/2009

Volt egyszer egy lány...elhatározta,hogy nekivág a nagy világnak. Útja Varsóba vezetett... Mert hát "Lengyel, magyar két jó barát, együtt harcol, s issza borát."

Friss topikok

Linkblog

2008.09.30. 14:50 varsói fűszeres lány

Gulyás soup: "Best meal in Radomska...yet" :)

 

Hát megfőztem végre...2 órán át tartott, de végül akkora sikert aratott, hogy megérte! Az elején mindenki mosolygott rajtam, hogy mennyi ideig tart már meg, hogy mi tényleg így esszük, húsdarabokat rakunk a levesbeee? "Nem turmixoljátok össze?" Áááh, nem tudom melyik bolygóról jöttek, tényleg! :) Majdnem mindenki még repetázott is! Na, jó azért anyukám főztjét nem múltam felül! ;D 

Jah, és ma találkoztam még két magyar sráccal, tegnap jöttek a BMF-ről, meg ugye van még Dóri, a Corvinusról...és állítólag tegnap érkezett egy magyar csaj ide a koliba. Juliane mondta, a lakótársam, de nem hiszek nekik, mióta Katie elmesélte, hogy találkozott az egyik múzeumban egy magyar sráccal, a srác adott neki névjegykártyát. Kértem, hogy mutassa már meg, mire kiderült, hogy a pasi nem, hogy nem magyar, hanem arab és Svédországban él...legalábbis a névjegykártyája szerint :) Jó, jó akár lehetne magyar is, de sztem csak arról van szó, hogy halvány lila gőze sincs senkinek, mi az, hogy Magyarország, és ha nem értedted meg pontosan, hogy honnan jött, azt mondod: "Aah, from Hungary?! Yes!"

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://erasmus-in-the-big-w.blog.hu/api/trackback/id/tr42689038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása